Wednesday, December 7, 2011

keputusan...

    Bukan senang nak buat keputusan ni. Dah hampir lima tahun dah. Tapi aku rasa lagi ini yang terbaik, aku dah tak nak hidup dalam rasa sakit hati, rasa nak menyumpah orang hari-hari, rasa tidak dilayan adil, rasa seperti keringat dikerah sehabisnya tanpa penghargaan, rasa pelik, rasa keliru. Banyak sangat sangat ketidakpuashatian yang tak boleh dinafikan dan tak ade siapa mampu meyakinkan..

    Keadaan cam ni buat aku tak stabil secara emosi. aku rasa aku sendiri dah lain, aku dah tak macam aku yang dulu. i'm loosening my principle time by time which will lead to further disastrous act. Aku dah lain, aku dah hilang identiti sendiri yang aku boleh maintainkan sebelum ni.

    Sebelum ia jadi lebih teruk, lebih baik aku undur diri. mungkin aku belum bersedia nak tanggung semua ni.

    lagi pun, first priority masih lagi keluarga. aku ade derang je.. tu pun tak tau baper lama..





2 comments:

  1. sepertinyer keputusan sudah muktamat...moga apa jua keputusan yg diambil adalah yg terbaik wat kamu....

    ReplyDelete
  2. awat montel?story aa kt aku..YM plisss...

    ReplyDelete